ערעור על גובה החיוב

ערעור על גובה החיוב

ערעור על גובה החיוב

אם ברצונך לערער על חשבון המים התקופתי, בעקבות צריכה גבוהה או מסיבות אחרות, תוכל להגיש בקשה לעריכת בירור תוך 30 ימים ממועד התשלום האחרון המופיע בחשבון.

כיצד לערער

Group 1242יש להגיש את הבקשה לערעור – למחלקת שירות הלקוחות של מי דרום השרון במייל – [email protected]

Group 1242במקביל, ניתן לשלם תשלום חלקי המבוסס על הערכת צריכה.
כדי לבצע זאת, יש להודיע למחלקת שירות הלקוחות על כוונתך לשלם תשלום חלקי.

Group 1242שימו לב, כי יתרת החוב (מעבר לתשלום החלקי) תהיה צמודה למדד עד להשלמת הבירור.

 

משך הטיפול בערעור:

החברה מחויבת לבדוק את הבקשה ולהשיב תוך 14 ימי עסקים.
אם אינך מרוצה מהתשובה, תוכל לפנות שוב בבקשה לערוך בדיקות נוספות או לשלוח את מד המים לבדיקה במעבדה, בכפוף לתשלום התעריפים שנקבעו ע"י רשות המים.

 

בדיקות נוספות שיש לבצע: 

Group 1242בחינת השפעת עבודות תחזוקה על מדידת הצריכה.

Group 1242בדיקת הצלבה בין מדי מים בנכס.

Group 1242בדיקת תקינות התקנת מד המים.

Group 1242כל בדיקה נוספת הנדרשת לפי שיקול דעת מהנדס החברה.

Group 1242אם בעקבות הבדיקות תתגלה טעות, יבוצע תיקון בחשבון והחזר עלות הבדיקה.

 

בקשה להקלה בגין צריכה חריגה עקב נזילה

במקרה והתגלתה נזילה בנכס, ניתן להגיש בקשה להקלה על כמות המים שאבדה עקב הנזילה, ולקיזוז העלות מחשבון המים,  בהתאם להוראות החוק.

 

תנאים להגשת בקשה להקלה בגין צריכה חריגה:

Group 1242באם צריכת המים בתקופת הנזילה עולה על 150% מהצריכה הרגילה.

Group 1242באם לא חלפו יותר מ-6 חודשים מתום תקופת החיוב שבגינה מוגשת הבקשה.

Group 1242במקרה פרטי – באם לא הוכרה נזילה נוספת באותו נכס ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת הבקשה.

Group 1242במקרה של בית משותף – לא הוכרה נזילה באותו נכס ב-12 החודשים הקודמים לתקופת החיוב המבוקשת.

Group 1242יש להצהיר כי החריגה נגרמה בשל נזילה שתוקנה ולצרף אסמכתאות המעידות על תיקון הנזילה.

 

שירות הלקוחות שלנו כאן עבורך!

לשאלות נוספות ולסיוע בתהליך הגשת הערעור, לחצו להשאיר הודעה בצור קשר איתנו.

 

WebTheNet עיצוב ובניית אתרים | אורלי סבן גולדשמידט - מיתוג ותקשורת שיווקית