ערעור על גובה החיוב
אם ברצונך לערער על חשבון המים התקופתי, בעקבות צריכה גבוהה או מסיבות אחרות, תוכל להגיש בקשה לעריכת בירור תוך 30 ימים ממועד התשלום האחרון המופיע בחשבון.
כיצד לערער
יש להגיש את הבקשה לערעור – למחלקת שירות הלקוחות של מי דרום השרון במייל – [email protected]
במקביל, ניתן לשלם תשלום חלקי המבוסס על הערכת צריכה.
כדי לבצע זאת, יש להודיע למחלקת שירות הלקוחות על כוונתך לשלם תשלום חלקי.
שימו לב, כי יתרת החוב (מעבר לתשלום החלקי) תהיה צמודה למדד עד להשלמת הבירור.
משך הטיפול בערעור:
החברה מחויבת לבדוק את הבקשה ולהשיב תוך 14 ימי עסקים.
אם אינך מרוצה מהתשובה, תוכל לפנות שוב בבקשה לערוך בדיקות נוספות או לשלוח את מד המים לבדיקה במעבדה, בכפוף לתשלום התעריפים שנקבעו ע"י רשות המים.
בדיקות נוספות שיש לבצע:
בחינת השפעת עבודות תחזוקה על מדידת הצריכה.
בדיקת הצלבה בין מדי מים בנכס.
בדיקת תקינות התקנת מד המים.
כל בדיקה נוספת הנדרשת לפי שיקול דעת מהנדס החברה.
אם בעקבות הבדיקות תתגלה טעות, יבוצע תיקון בחשבון והחזר עלות הבדיקה.
בקשה להקלה בגין צריכה חריגה עקב נזילה
במקרה והתגלתה נזילה בנכס, ניתן להגיש בקשה להקלה על כמות המים שאבדה עקב הנזילה, ולקיזוז העלות מחשבון המים, בהתאם להוראות החוק.
תנאים להגשת בקשה להקלה בגין צריכה חריגה:
באם צריכת המים בתקופת הנזילה עולה על 150% מהצריכה הרגילה.
באם לא חלפו יותר מ-6 חודשים מתום תקופת החיוב שבגינה מוגשת הבקשה.
במקרה פרטי – באם לא הוכרה נזילה נוספת באותו נכס ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת הבקשה.
במקרה של בית משותף – לא הוכרה נזילה באותו נכס ב-12 החודשים הקודמים לתקופת החיוב המבוקשת.
יש להצהיר כי החריגה נגרמה בשל נזילה שתוקנה ולצרף אסמכתאות המעידות על תיקון הנזילה.
שירות הלקוחות שלנו כאן עבורך!
לשאלות נוספות ולסיוע בתהליך הגשת הערעור, לחצו להשאיר הודעה בצור קשר איתנו.